marți, 25 iunie 2013

Descoperă care este cea mai profitabilă afacere și începe să investești în ea chiar de azi!



Nu ai nevoie de cineva să te completeze, ești un om complet

„El este cel ce mă completează”, „Nu pot trăi fără el”, „Nu sunt completă fără el”, „El e jumătatea mea”. De câte ori auzim aceste expresii? Îți răspund eu: foarte des, femeile care au făcut din ele credințe de viață dau senzația că sunt într-adevăr incomplete și au nevoie de cineva pentru a se simți întregi. Dar hai să ne privim puțin: suntem oare jumătăți de oameni? Ceea ce văd eu în oglindă când mă privesc este un om cu două mâini, două picioare, doi ochi etc. Ești de acord? Atunci de unde vin aceste principii nesănătoase de a trăi, care au distrus viețile a o mulțime de femei? 

Am mai spus, și chiar cu riscul de a mă repeta, am să o mai spun: într-o relație de cuplu există două persoane întregi :), care nu au nevoie să fie completate de celălalt, care sunt împreună din motivul că se simt bine unul cu altul, împărtășesc aceleași principii de viață, petrec timp de calitate în doi. Cel puțin așa arată o relație sănătoasă în viziunea mea. Atunci când există interese de alt gen între cei doi oameni implicați în relație cu siguranță nu mai vorbim despre iubire, oricât am încerca să negăm! 

„Fac orice ca partenerul meu să își îndeplinească obiectivele propuse”

Faci totul ca bărbatul de lângă tine să ajungă unde își propune, să obțină ce își dorește, pentru ca apoi să fii mândră de el ca de un trofeu, dar unde sunt scopurile, planurile, dorințele tale, unde te plasezi tu în acest „act de caritate”? Pentru tine cine face tot posibilul să îți atingi obiectivele? Sau tu ești pe locul doi? Asta e cea mai mare greșeală a o mare parte din femei care sunt implicate într-o relație. Și ceea ce am înțeles eu, în urma experiențelor mele, este că niciun bărbat, dar absolut niciunul, nu are nevoie de sacrificiile noastre. Orice bărbat își dorește o femeie puternică, ce poate ajunge oriunde își dorește, ce are planurile, obiectivele și principiile ei de viață, o femeie pe două picioare :). 

Chiar de aparent bărbatul îți dă senzația de protecție, sprijin și tot ce mai vrei tu, el este cel ce își dorește să te vadă independentă, curajoasă și puternică. Believe me! :). Pentru a te convinge ți-am atașat și un material video, care confirmă tot despre ce am vorbit mai sus, te sfătuiesc să nu îl privești dacă ești foarte sensibil/ă :). Pentru a-l privi trebuie să fii logat/ă pe pagina ta de Facebook.  

http://vimeo.com/51702114

Investește în tine timp, bani, energie și orice alt tip de resurse ai

Marea greșeală pe care o facem noi, femeile, este că atunci când intrăm într-o relație uităm de noi, de visurile noastre, de ceea ce ne face fericite, ne jertfim pe „altarul iubirii” și investim tot ce avem mai bun din noi în partener. Dar cum vom cunoaște evoluția dacă vom fi permanent la dispoziția partenerului, cine ne va sta la dispoziția planurilor noastre de viitor, a sufletului nostru? Vreau să îți amintesc că singuri ne naștem și singuri murim. 

Dacă ai fi acum la înmormântarea ta și cineva te-ar ruga să ții un discurs despre tine, ce ai spune? 

Ce ai realizat în viața ta?

Sau unica ta realizare este că ai fost „în slujba” iubitului, soțului sau amantului tău? Știu că e sumbru exemplul cu înmormântarea, dar pe mine anume acest exemplu m-a pus pe gânduri odată. 

Ce fel de relație ai cu tine? 

Îți place să investești în educația ta, în frumusețea ta, în viața ta socială sau alegi să dăruiești toate resursele tale partenerului tău, care, printre altele, are și el obiectivele, planurile, visurile sale și acționează conform lor în viață? E foarte greu să ne desprindem de ideea că nu suntem un tot întreg cu cel de lângă noi, ci suntem două piese diferite dintr-un puzzle, care se pot potrivi sau nu se pot potrivi.Dar dacă nu vom accepta acest lucru nu ne vom bucura niciodată de relația pe care ne-o dorim.

Credința „Cine iubește suferă”

Și tu crezi că iubirea înseamnă suferință? Dacă da, atunci cu siguranță va fi astfel în relațiile tale. Dacă intrăm, încă de la început, într-o relație, cu o astfel de credință fără niciun dubiu așa va fi! Dacă suntem realiști și destul de maturi înțelegem că iubirea este un sentiment de bine, ce nu cere să fie însoțită de suferință, suferința e alegerea noastră, căci dacă mai stăm într-o relație care nu ne aduce nicio satisfacție și nu ne îndeplinește nicio nevoie de ce mai stăm în ea? Sau așteptăm să se schimbe ceva sau și mai rău cineva din noi doi? Iubirea nu e suferință, nu există nicăieri o astfel de lege scrisă.

Sper să îți fie de folos tot ce am scris aici, sunt niște lecții de viață pe care le-am învățat eu și multe alte femei ca mine, lecții importante, care m-au urcat pe o altă treaptă a vieții și a evoluției mele, pe treapta maturității intelectuale și îți doresc și ție la fel, să te simțiți mereu azi mai bună decât ieri în tot ceea ce faci și înveți de la viață! Și nu uita că investiția în tine e cea mai profitabilă afacere, nu te pune pe locul doi, de tine depinde fericirea zilei de mâine. :)



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu